6 Νοε 2009

Σε δρόμους σκοτεινούς





Είπες• «Θα πάγω σ άλλη γη,
θα πάγω σ άλλη θάλασσα.
Κ.Π.Καβάφης



...κι αν τη ζωή μου ξόδεψα σε δρομους σκοτεινούς
και άνυδρες ερήμους
μακριά απ' τον ίσκιο σου,
εγώ..που στην άκρη στάθηκα της φωτιάς
πυροβάτης του ονείρου,...
ταξιδευτής του χρόνου του άχρονου,
τη ζωή μου τώρα ξαναχαράζω...
στις αχτίδες των σύννεφων,
στη σκοτεινιά του ήλιου,
στη γεύση ενός χαμόγελου,
στη ζωή τη ζώσα...
εκεί, που τίποτα δε χαλιέται...
εκεί που ο κόσμος ξαναγεννιέται αθώος από την αρχή...

Έφη Ιωάννου

1 σχόλιο:

BlueRose είπε...

Και από εμάς εξαρτάτε να ξαναρχίσουμε από εκεί που ο κόσμος ξαναγεννιέται αθώος από τη αρχή!

"..
...κι αν τη ζωή μου ξόδεψα σε δρομους σκοτεινούς
και άνυδρες ερήμους
μακριά απ' τον ίσκιο σου,
εγώ..που στην άκρη στάθηκα της φωτιάς
πυροβάτης του ονείρου,...
ταξιδευτής του χρόνου του άχρονου,
τη ζωή μου τώρα ξαναχαράζω...
"

Ομορφο!

Μια όμορφη μέρα να έχομε!