28 Δεκ 2009

ΣΥΝΝΕΦΟ ΕΣΥ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ




να ξαναγεννηθούμε
με το δικό σου χάραμα ν' ανθίσει ο κόσμος

να ξαναγεννηθούμε
σύννεφο εσύ κόκκινο στον ουρανό
άγγιγμα και ταξίδι εγώ σαν άνεμος

να ξαναγεννηθούμε
θάλασσα εσύ των τροπικών
κι εγώ νησί μοναχικό στον κόρφο σου

δάσος εσύ, βελούδινο σκοτάδι
κι εγώ τ' αγρίμι που προφέρει
με το χνώτο του τις μυστικές σου λέξεις

αγνοί, αθώοι, αθάνατοι
εσύ κι εγώ ψυχή και φως

Τόλης Νικηφόρου
Απο τη συλλογή Μυστικά και θαύματα
ο ανεξερεύνητος κόσμος της ουτοπίας (2007)

9 σχόλια:

Dinos-Art είπε...

Από τα καλύτερα του Τόλη.
Video και μουσική δένουν θαυμάσια με το ποίημα.
Καλό βράδυ Ανδρέα.

Poet είπε...

Λατρεύω την Ευανθία Ρεμπούτσικα. Όμως, Ανδρέα, με κακομαθαίνεις.

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Ντίνο ομολογώ ότι το έψαξα για τη μουσική να ταιριάζει με το ποίημα.

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Τόλη δεν ήξερα ότι σ' αρέσει η Ρεμπούτσικα και χαίρομαι που έκανα καλή επιλογή.

ΕLΕΝΑ-ΒUTTEFLY είπε...

Μάλλον γι' αυτό άρεσαν οι αλλαγές του blog μου στον Τόλη.. η μουσική μου αρχίζει με Ρεμπούτσικα..
Πολύ όμορφο ποίημα.. και τόσο αισιόδοξο.. να ξαναγεννηθούμε..
Καλημέρα Ανδρέα..Χρόνια πολλά και πάλι..

"Ground Control to Major Tom" είπε...

Καθόμαστε ατενίζοντας όχι μόνο την άρχή ενός νέου χρόνου αλλά και και μιάς νέας δεκαετίας.
Ευχή μου να ξεπηδίσει στη ζωή σου η σπίθα εκείνη που θα σε κάνει όλα αυτά που δεν μπόρεσαν τα περασμένα χρόνια.
Γεμάτη ευτυχείς συγκυρίες η νέα χρονιά για σένα.

Με όλη μου την αγάπη

logia είπε...

Να υποκλιθώ στη σκέψη και την τέχνη του Τόλη
Να υποκλιθώ στο δικό σου ταίριασμα ποίησης και μουσικής
Να ευχηθώ καλή χρονιά για όλους!

tsiailisworld είπε...

kali xronia!

Yiannis είπε...

Ο υπέροχος ποιητικός κόσμος του αιώνιου έφηβου Τόλη Νικηφόρου.