19 Δεκ 2010

ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ



ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ


Φέρνω άσχημα μαντάτα.
Είμαι προάγγελος του κακού.
Οι δικοί μου με αποφεύγουν
γιατί δε θέλουν ν' ακούσουν τις προβλέψεις μου
Δε θέλουν να μάθουν για την καταστροφή
που πλησιάζει προς το μέρος τους.
Βρίσκομαι σε απομόνωση
αναμένοντας να επαληθευτεί
μια ακόμα αναγγελία ολέθρου.
Όταν φτάσει η ώρα του πόνου,
θ' ακούσω μονάχα βρισιές και κατάρες.
Δεν μπορούν να καταλάβουν
ότι εγώ είμαι απλά ένας αγγελιαφόρος
καταδικασμένος στην αιώνια μοναξιά.

Ν.Γ.ΛΥΚΟΜΗΤΡΟΣ
Από τη Συλλογή
«Ιχνηλάτες του τέλους» (2010)

3 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

έτσι ήταν πάντα... να είναι καταταδικασμένοι... να πληρώνουν το τίμημα... στην αιώνια μοναξιά να ταξιδεύουν... των μηνυμάτων οι αγγελιοφόροι...

Poet είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσαν τα ποιήματα του Λυκομήτρου, Ανδρέα.

Η Κασσάνδρα πλήρωσε πιο βαρύ τίμημα από τη μοναξιά. Ενώ οι σύγχρονες Κασσάνδρες αμείβονται κι από πάνω για τις ψευδείς προφητείες τους.

Ν.Γ. Λυκομήτρος είπε...

Καίριο το σχόλιο του φίλτατου Poet. Ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σας λόγια τόσο εσάς όσο και τους υπόλοιπους αναγνώστες του ιστολογίου. Και κάτι ακόμα: αν κάποιος/α επιθυμεί να διαβάσει ολόκληρο το βιβλίο μπορεί να μου στείλει ένα e-mail με τα στοιχεία του στην ηλεκτρονική διεύθυνση που βλέπετε στο προφίλ μου και θα λάβει άμεσα ένα αντίτυπο από τους "Ιχνηλάτες". Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι χαίρομαι που τα ποιήματά μου δίνουν τροφή για σκέψη και για γόνιμες συζητήσεις. Να είστε όλοι καλά!