30 Μαρ 2010

Γιορτή



Από ερωτικό οίστρο με το γόνατο σου
με πιέζεις στο πόδι κάτω από το τραπέζι,
καθισμένοι ανάμεσα σε πλήθος καλεσμένων
και σε όλη τη διάρκεια της γιορτής.
Με πιέζει και με πονάει το γόνατο σου.
Οι χωρισμοί και οι επανασυνδέσεις μας κατά καιρούς,
οι θύελλες και παλίρροιες των συναισθημάτων,
η ασίγαστη ανάγκη μου να σε αποκτήσω ξανά
συνωστίζονταν, έμπαιναν στον ηδονικό πόνο
που μου έδινε το γόνατο σου.

Αλεξάνδρα Μπακονίκα

Από τη συλλογή: Ηδονή και εξουσία (2009)

Η Αλεξάντδρα απόκτησε αυτές τις μέρες το δικο της blog
http://bakonika.blogspot.com/

3 σχόλια:

~reflection~ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
~reflection~ είπε...

Απίθανη απόδοση μιας σχεσης που εξουσιάζει με διαδοχικούς χωρισμούς και επανασυνδέσεις.... η Ιδανική Σχέση που κρατάει τον Έρωτα ζωντανό μεσα από αυτοαναιρεσεις και εξιδανικεύσεις του ίδιου του Εαυτού της.....

Έμεινα εδω!....
Την καλησπέρα μου...

Alexandra Bakonika είπε...

Ευχαριστώ θερμά τον φίλο μου Ανδρέα για τη φιλοξενία με αναρτήσεις ποιημάτων μου- συμπεριλαμβανομένων και των δύο πιο πρόσφατων- στο ωραίο ιστολόγιό του, καθώς και για την ευγένεια να ανακοινώσει τη δημιουργία του ιστολογίου μου.