27 Ιουλ 2009

Έλα μαζί μου





Έλα μαζί μου, κάπου να πάμε χέρι με χέρι.
Σ' ένα άσπρο σύννεφο, σ' ένα παράδεισο,
σε κάποιο αστέρι.

Πάνω από σύννεφα, πάνω από θάλασσες
κι από στεριές.
Στους γαλαξίες και στις απέραντες τις ξαστεριές.

Έλα μαζί μου μια νύχτα μόνο, βήμα με βήμα.
Σαν γλάροι ξένοιαστοι να ταξιδεύουμε
πάνω απ' το κύμα.

Εμείς κι η αγάπη μας για άλλο όνειρο,
γι άλλη φωλιά.
Τον έρωτά μας Θεό να κάνουμε και βασιλιά

Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Μουσική: Παντελής Λεούσης
Τραγούδι: Λάκης Παππάς

3 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Αχ βρε Ανδρέα...
Τι στίχοι κι αυτοί...
Και πόσα χρόνια είχα να τους ακούσω...

Ελα μαζί μου κάπου να πάμε χερι με χερι...

(Η βόλτα ισχύει. Τι λες; Παμε με αερόστατο; Αναρωτιέμαι μονο αν θας μας σηκώσει) :):) χαχα

Φιλί πρωινό , δροσερό , Ανατολικό

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Καλή ιδέα το αερόστατο. Αν βάλουμε αρκετό αέριο θα μας σηκώσει και θα τραγουδάμε Έλα μαζί μου κάπου να πάμε αέριο με αέριο.

Μαρια Νικολαου είπε...

Με εκανες και γελασα :) ακου αεριο με αεριο!
Που τα βρισκεις απορώ