28 Ιουλ 2009

Παραλιακά καφέ

Μια υποψία κύματα
χαϊδεύει βαριεστημένα την ακρογιαλιά.
Άπνοια και κάψα έχουν τυλίξει τη πόλη
που μισοέρημη αναπνέει σε αργούς ρυθμούς.
Κυρίαρχος στον ουρανό ο ήλιος
και στα παραλιακά μπαράκια ο κρύος καφές.
Καθισμένος στο ακριανό τραπέζι
απολαμβάνει το φραπέ, απανωτά τσιγάρα
κι απέραντα γαλάζια όνειρα.
Μετρά τους γλάρους που βουτάνε στο νερό
και την απόσταση απ’ τα μάτια του ως στη μοναξιά.
Η σκέψη του ακροβατεί ανάμεσα
σ’ ένα μακρινό χτες κι ένα αβέβαιο σήμερα.
Μια διαδρομή σε τεντωμένες αρτηρίες
που φουσκώνουν μέσα στην απανεμιά
από το χνώτο της μνήμης και το άρωμα του καφέ.

Ανδρέας Κ.

9 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Ετσι ειναι οι διαδρομές
Παντα σε κοκκινες αρτηριες γαντζωμένες

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Κι εμείς μετράμε τις διαδρομές και τις θάλασσες.

Ανώνυμος είπε...

http://mariatweety.blogspot.com

ninos

Μαρια Νικολαου είπε...

ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ Η ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΓΩ? :(

Μαρια Νικολαου είπε...

ΑΝΤΕ !
ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΗ ΧΑΡΛΕΥ
ΧΑΧΑΧΑ

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Τώρα σχόλασα Μαρία μου. Και θα βάλω για σένα ένα τραγούδι.
Όσο για τη Χάρλεϋ μην τολμήσεις να πεις ότι μου την έδωσε η αντιπροσωπία για να βγω φωτογραφία γιατί αλοίμονο σου. Πάντως λέω από Σεπτέμβρη να πάω για δίπλωμα μηχανής και μετά βλέπουμε.

Μαρια Νικολαου είπε...

ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΔΩΣΕ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ !
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΑ ΕΓΩ !

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Το ξέρω Μαρία μου ότι κρατάς τα μυστικά. Και βασανηστήρια να σου κάνουνε δεν θα μαρτυρήσεις.
Όταν θα την αγοράσω θα είσαι η πρώτη που θα πάω βόλτα.

Μαρια Νικολαου είπε...

χαχαχα αυτο σου λειπε να μη με πας!